7. Grupa KK
Zapewne nie raz przyszło ci wyzwać kogoś do gry w karty. Triple Triad to najpopularniejsza gra w uniwersum FF8, nie ma zatem nic dziwnego w tym, że w Ogrodzie Balamb działa elitarny klub zbierający najlepszych graczy. Masz szansę do niego dołączyć, a nawet pokonać całą grupę. Musisz tylko najpierw udowodnić, że jesteś tego godzien.
Od samego początku staraj się dużo grać, zdobywaj jak najwięcej unikalnych kart, zapoznawaj się z różnymi zasadami. Na początku trzeciej płyty odwiedź główny hol Ogrodu. Możliwe, że kręci się tam długowłosy student. Kiedy go zagadniesz, okaże się, że to Walet - najniższa figura w karcianym klubie. Wyzwij go na pojedynek. Teraz będziesz mógł kolejno pokonać następnych członków grupy. Będą to:
- Jeździec Trefl, SeeD spacerujący niedaleko Kafeterii
- Księżniczki Karo, dwie dziewczyny przy Planie Ogrodu
- Książę Pik, czyli stary znajomy na drugim piętrze, który dał ci pierwsze karty (a mówił, że nie gra)
- Królowa Serc, którą jest nie kto inny, jak Xu
- Czarodziej Joker, prowadzący pokątnie sklepik w Centrum Treningowym
- Mistrz Kart, tajemnicza postać owiana legendą. Zanim do niej dotrzesz, najpierw porozmawiaj z doktor Kadowaki. Potem udaj się na drzemkę do swojego pokoju, a nocy odkryjesz ten wielki sekret.
8. Królowa Kart
Możliwe, że podczas wędrówki zwróciłeś uwagę na tajemniczą kobietę w biało-czerwonym ubraniu. To Królowa Kart, która podróżuje po świecie, szukając unikalnych kart, badając i ustalając reguły gry. Jeśli uważasz się za mistrza Triple Triad, po prostu musisz zawrzeć z nią bliższą znajomość.
Na samym początku Królowa stoi przy stacji kolejowej w Balamb. Możesz z nią zagrać w karty, możesz jej też zapłacić za przeniesienie tutaj konkretnej zasady (mało przydatne, chyba że lubisz szukać utrudnień). Nawet zwykła gra z nią może wpłynąć na zasady obowiązujące w danym regionie. Królowa będzie przenosić się między miastami, dlatego wypatruj jej w innych lokacjach. Może na ciebie czekać w:
- Balamb na stacji
- pubie w Dollet
- na opuszczonych torach w RH
- w hotelu w Winhill
- w hotelu w Deling
- w hotelu w Wiosce Shumi
- w pałacu w Esthar
- przy kapsule ratunkowej (po Księżycowym Płaczu, można sprawdzić na mapie).
Najważniejsze, to znaleźć ją w Dollet. Jedynie tam możesz zapytać ją o jej ojca. Opowie ci wtedy, że jest on artystą i potrafi tworzyć karty. Może stworzyć coś specjalnie dla ciebie, jeśli poświęcisz inną kartę (czyli przegrasz ją w walce z Królową). Cała operacja jest dość skomplikowana - najpierw przegrywasz jedną kartę, by móc wygrać drugą, a straconą możesz ponownie wygrać od jeszcze kogoś innego. Poniżej lista wszystkich kart biorących udział w tej rozgrywce.
Przegraj kartę MiniMoga, a będziesz mógł wygrać kartę Kirosa od mężczyzny przy Składnicy w Deling.
Przegraj kartę Chicobo, a będziesz mógł wygrać kartę Chubby Chocobo od studenta siedzącego na ławce przy bibliotece w Balamb.
Przegraj kartę Sacreda, a będziesz mógł wygrać kartę Irvina od Flo w RH.
Przegraj kartę Aleksandra, a będziesz mógł wygrać kartę Doomtraina od właściciela pubu w Timber.
Przegraj kartę Doomtraina, a będziesz mógł wygrać kartę Feniksa od prezydenckiego doradcy w estharskim pałacu.
Wszystkie poświęcone karty możesz ponownie wygrać od syna Królowej, którym jest nie kto inny, jak łobuziak bazgrzący po obrazach swojego dziadka. Cała ta rodzinka jest wyjątkowo udana ;)