- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Spolszczenie Final Fantasy VII Remake
Wrzuciliśmy dzisiaj kolejną wersję polskiego tłumaczenia do Final Fantasy VII Remake. Nowa wersja zawiera w sumie kilkadziesiąt kosmetycznych poprawek, np. związanych z nieprawidłową płcią NPC-ów; usunęliśmy też kilka literówek oraz wygładziliśmy niektóre dialogi.
Aby zainstalować nową wersję wystarczy pobrać nowy instalator lub też uruchomić stary (jeśli jeszcze go macie u siebie na dyskach), pobrać w nim samą aktualizację i zainstalować ponownie. Jeśli macie już przetłumaczone filmiki, instalator nie będzie ich ponownie modyfikować. Po instalacji możecie usunąć poprzednią wersję pliku PAK z podfolderu w grze: End\Content\Paks\~mods. Możecie tam również wrzucić po prostu nowy plik PAK (ZZZ_FFVIIRPL_v1.02.pak), inne pliki się nie zmieniły :)
Jak zawsze, jeśli podczas grania natraficie na jakieś błędy, możecie je zgłaszać nam zarówno w wiadomości na FB, jak i na naszym discordzie :)
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Spolszczenie Final Fantasy VII Remake
I jak się Wam gra w polską wersję Final Fantasy VII Remake? ;) Dostaliśmy sporo komentarzy od ludzi, którzy czekali na premierę naszego tłumaczenia. Taki odzew zawsze nas bardzo motywuje i zachęca do dalszych działań. Mimo wcześniejszych testów znaleźliśmy kilka błędów w spolszczeniu, które poprawiliśmy i przed chwilą wrzuciliśmy na stronę zaktualizowane tłumaczenie. Zmian nie było zbyt wiele, ale uznaliśmy, że warto już zrobić poprawkę :)
Pobierzcie nową wersję lub uruchomcie instalator i pobierzcie samą aktualizację. Po instalacji możecie usunąć poprzedni plik PAK z podfolderu w grze: End\Content\Paks~mods. Możecie tam również wrzucić po prostu nowy plik PAK (ZZZ_FFVIIRPL_v1.01.pak), inne pliki się nie zmieniły.
Jak zawsze, jeśli podczas grania natraficie na jakieś błędy, możecie je zgłaszać nam zarówno w wiadomości na FB, jak i na naszym discordzie :)
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Spolszczenie Final Fantasy VII Remake
Wreszcie nadszedł ten dzień. Dzisiaj oddajemy w Wasze ręce polskie tłumaczenie do Final Fantasy VII Remake. Projekt ten był dość pracochłonny i zajmował nasz wolny czas przez sporą część tego roku, ale była to bardzo satysfakcjonująca praca. W mniej więcej siedem miesięcy (w międzyczasie kończyliśmy jeszcze tłumaczyć Final Fantasy XIII-2) przetłumaczyliśmy łącznie 247 000 słów, 220 plików z teksturami oraz 3 filmy. Zawsze najlepiej pracuje nam się nad grami, które sami lubimy. Jak mogliście przeczytać w naszej recenzji, Final Fantasy VII Remake bardzo nam się podobało, zatem tłumaczenie tej gry było czystą przyjemnością. A teraz każdy może zagrać w nią także z polskimi napisami.
Oczywiście jak zawsze spolszczenie jest kompletne — przetłumaczyliśmy nie tylko dialogi, ale także nazwy przeciwników, zdolności i przedmiotów. Jednak tym razem udało nam się zrobić coś, czego nie ma w żadnej oficjalnej wersji językowej tej gry. Przetłumaczona została bowiem większość tekstur, czyli m.in. takie elementy otoczenia jak szyldy, znaki czy ulotki, co jeszcze bardziej pozwoli zanurzyć się w specyficznym świecie Midgar.
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Spolszczenie Final Fantasy VII Remake
Mamy dla Was wieści z naszego siódemkowego frontu — ostatnie przed wydaniem spolszczenia. Jedna osoba z trzech (Papa_Belzemond) już zakończyła swoje testy spolszczenia. Dzięki jego nagraniom podczas testów mogliśmy dla Was przygotować krótkie filmiki ze scenami z gry (pierwsze spotkanie z Aerith oraz casting u Dona Corneo), a dziś publikujemy ostatni trailer:
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Spolszczenie Final Fantasy VII Remake
MAMY TO! Dziś rano, 10 października 2022 roku, ukończyliśmy tłumaczenie gry Final Fantasy VII Remake Intergrade na język polski. Przetłumaczyliśmy 246 728 słów. Mając na uwadze, że w międzyczasie kończyliśmy tłumaczyć i wydaliśmy Final Fantasy XIII-2, Remake został przetłumaczony najszybciej ze wszystkich spolszczanych przez nas gier, szybciej nawet od Final Fantasy XV. Ostatnie 25% zrobiliśmy w zaledwie 5 tygodni!
Jako, że korektę robiliśmy w trakcie, ten etap również jest niemal ukończony i od dzisiejszego wieczora zaczynamy wewnętrzne testy.
Do zrobienia pozostało jeszcze kilkadziesiąt ważnych dla gry tekstur, ale będziemy je lokalizować w trakcie testów.
Strona 1 z 2