Demo Final Fantasy Type-0
Square Enix udostępniło demo swojej długo oczekiwanej produkcji - Final Fantasy Type-0. Najpierw demo wylądowało na japońskim Playstation Store, które z wiadomych przyczyn nie jest dla nas dostępne. Jednak teraz wersja demonstracyjna została udostępniona na oficjalnej stronie gry.

Jako, że PSP nie posiada blokady regionalnej każdy posiadacz PSP może sprawdzić ten tytuł w akcji (mimo języka japońskiego). Demo jest całkowicie darmowe i jest dostępne pod tym adresem: http://wdl.square-enix.com/fabula/ff_reishiki/trial/ffreishiki_natsubi.zip. Plik należy pobrać na dysk, a następnie przenieść go na swoją konsolę do folderu PSP/GAME. Jedyny warunek, który musi zostać spełniony to 332 MB wolnego miejsca na karcie.





Lacus Clyne Avatar
Lacus Clyne odpowiedział w temacie: #7368 2011/08/17 05:23
A z postaci to mam ulubioną "czwórcę" Ace, Nine, King i Queen. Oceniam ich dokładnie tak jak wymieniłam :D
Lacus Clyne Avatar
Lacus Clyne odpowiedział w temacie: #7367 2011/08/17 05:21
Serio zastanawiam się o co chodzi z poziomem trudności :/
Ja skończyłam trzy misje na teraz (lokacje są boskie, zwłaszcza trzecia coś dla fanów Call of Duty), ale nie miałam specjalnie napakowanych postaci, owszem zużyłam punkty AP, ale raczej "na czuja", niż świadomie :P Gram tylko Acem i miałam go na 11 levelu jak zaczynałam pierwszą misję, reszta postaci była ze dwa levele niżej. Obecnie jak skończyłam trzecią misję to Ace ma 15 level. Naprawdę zdarzają się wyzwania, ale nie ma tam hardcorów jak dla mnie. Nie wiem czy tylko ja mam czasem skojrzenia z Maxem Paynem czy ktoś jeszcze? :-)
Ogólnie demo jest jak dla mnie wspaniałe, będę piać nad nim z zachwytu jak ostatni debil :D A tak na poważnie to jak dla mnie dużo tutaj zależy od zżycia się z postacią i zręczności. Teraz np jak gram to chwilami ruszam się na krześle jak Ace w grze hehehe, a tak na poważnie to sztuka uników jest naprawdę przydatna.
Nie korzystałam jeszcze ani razu z Summona, bo właśnie traktuję to jako ostateczność na ostateczną walkę, nie będę poświęcać bohaterów dla czegoś co mogą sami rozwalić, nie mam serca no :-)
DrewniaQ Avatar
DrewniaQ odpowiedział w temacie: #7365 2011/08/16 08:34

Emoonia napisał: Mam wrażenie, że bardzo wiele zależy od szczęścia, często jest tak, że jeden mój atak kosi wszystko wokół, a potem to samo nie robi prawie żadnego wrażenia na przeciwnikach.

Tutaj chodzi o lockowanie się na przeciwnikach. Jeśli po prostu zaznaczysz przeciwnika to zadajesz zwykłe obrażenia. Kiedy celownik jest czerwony (nie wiem jak się to robi, czasami mi się udawało, czasami nie :P ) wtedy obrażenia są dużo większe. Wszyscy padają po jednym ataku, mechy po dwóch. ;)
Em Avatar
Em odpowiedział w temacie: #7364 2011/08/16 07:57
Mnie najbardziej przypadli do gustu Ace, King i Queen. Na razie trochę się poszlajałam po lesie, na misję wypuściłam się raz i zaraz wróciłam do pokoju przy akompaniamencie żałobnego "ku-poooo!" :P Zdecydowanie za dużo tu action, za mało RPG. Mam wrażenie, że bardzo wiele zależy od szczęścia, często jest tak, że jeden mój atak kosi wszystko wokół, a potem to samo nie robi prawie żadnego wrażenia na przeciwnikach. Choć może to być kwestia zrozumienia zasad :P W każdym razie mam nadzieję, że gra nie będzie aż tak trudna (może opinie testujących wpłyną na złagodzenie lub choćby dodanie trybu "lame", nie obraziłabym się :P).

Wizualnie bardzo mi się podoba, filmik na początku robi wrażenie (Chocobo...), w wielu miejscach zalatuje mi to siódemką i CC, ale także trochę ósemką (Ogród Balamb), a nawet Hogwartem, więc raczej marne szanse, że gra mi się całościowo nie spodoba. Z niecierpliwością czekam na datę europejskiej premiery.
DrewniaQ Avatar
DrewniaQ odpowiedział w temacie: #7363 2011/08/16 07:18
Ja też jestem po sprawdzeniu demka. Wszystkich misji robić mi się nie chciało. Nie widziałem w tym sensu skoro niewiele z nich rozumiałem. Sprawdziłem jedynie dostępne postacie i system. Z dostępnych 7 postaci najlepiej walczyło mi się Queen, Kingiem i Sice.

System walki jest naprawdę konkretny, choć dość specyficzny. Nie ogarniam w ogóle Alto Crystarium, sporo tam tekstu. W każdym razie wydaje się być bardzo złożony. Mam nadzieję, że da nam sporo możliwości w budowaniu naszych postaci.

Korzystanie z summonów jest bardzo korzystne jednak potraktowane jest jako ostatnia deska ratunku, bo jego przywołanie zabija nam aktywną postać. Dobre zagranie, powstrzyma to przed ciągłym summonowaniem tym bardziej, że stwory są tutaj wyjątkowo silne.

Jedyne mankamenty jak dla mnie to praca kamery. Ustawianie jej strzałkami podczas jednoczesnego poruszania postacią jest strasznie niewygodne. Ponoć ma ten problem zostać naprawiony. Drugą wadą jest dla mnie okrutnie wyśrubowany poziom trudności. Jestem oldskoolowym graczem, nie lubię większości współczesnych gier, które są po prostu za łatwe. Tutaj przegięto w drugą stronę. Każda postać padała po dwóch, góra trzech ciosach (mówię o mechach i potworach bo ludzie nie byli zagrożeniem).Może gdybym znał japoński lepiej byłbym w stanie skonfigurować postacie lepiej i poradziłbym sobie lepiej. ;)
Lacus Clyne Avatar
Lacus Clyne odpowiedział w temacie: #7362 2011/08/16 07:00
Ja troszkę już pobawiłam się postaciami w tutorialu, żeby sprawdzić ich możliwości i mogę powiedzieć na teraz, że jak dla mnie jest dobrze, nawet bardzo dobrze :-) Nic nie pobije teleportacji Ace'a, fajnie walczyć choćby po to, żeby zobaczyć ten efekt ;) Sama gra zachęca mnie mrocznym klimatem, bez kolorowych plaż, migoczącej tafli wody i sielskich krajobrazów. Niektóre misje jakby żywcem wyjęte z brudnego Midgar z FF VII... Oby tylko nie kazano nam długo czekać na angielską wersję :/
Robin Avatar
Robin odpowiedział w temacie: #7342 2011/08/11 17:19

Kto jest online

Odwiedza nas 232 gości oraz 0 użytkowników.

Nowy poziom!

  • Yume awansuje jutro na nowy poziom! (32)
  • BucyBucy za 10 dni awansuje na nowy poziom! (23)
  • Filipus Magnus za 10 dni awansuje na nowy poziom! (18)