Quistis Trepe

Nasze projekty


Wiek: 18 lat
Data urodzenia: 4 października


Młoda instruktorka Ogrodu Balamb, zaledwie rok starsza od Squalla. Została SeeD już w wieku 15 lat, a swoje uprawnienia instruktorskie otrzymała dwa lata później. Rozsądna i obowiązkowa, poważnie podchodzi do swojej pracy. Niestety, wskutek niesubordynacji Seifera zostaje zwolniona ze stanowiska i od tej pory stanowi część drużyny Squalla. Raczej opanowana i chłodna, chociaż często zdarza jej się czuć zagubienie i niepewność. Nic dziwnego - tak duża odpowiedzialność i doświadczenie to ogromny ciężar dla osiemnastolatki.

Seksowna Quistis w walce używa bicza (prawda, że do niej pasuje?). Śmiga nim z taką gracją, że żaden potwór nie ma z nią szans.

Co jeszcze warto o niej wiedzieć:

1. Quistis wyjątkowo ciepłym uczuciem darzy Squalla. Sama nie jest do końca pewna, czy to miłość, czy też może bardziej chęć opiekowania się nim, która towarzyszyła jej już w dzieciństwie. Życie nie jest dla niej zbyt sprawiedliwe - jako jedyna z głównych postaci w grze nie ma swojego szczęśliwego wątku romantycznego.
2. Jest za to najbardziej lubianą instruktorką w Ogrodzie. Ma swój fanklub, którego członkowie nazywają siebie "Trepies". Szczególnie zauroczony jest nią pewien student, którego można spotkać w kafeterii.
3. Quistis nie tylko świetnie walczy, ale także doskonale gra w karty. Będziesz się mógł o tym przekonać w pewnym momencie gry, ale nie będę uprzedzać faktów ;)

Limit

Quistis posługuje się Błękitną Magią. Uczy się jej dzięki przedmiotom, które zostawiają różne potwory. Jest ich dość dużo, poniżej pełna lista wraz z umiejętnościami, za które odpowiadają:

(początkowy) - Laser - początkowy atak, razi laserem w jednego przeciwnika;
Pajęcza Sieć - Ultra Fale - atakuje wszystkich wrogów;
Odłamek Rafy - Porażenie - atak żywiołem pioruna we wszystkich przeciwników;
Przeklęta Szpila - Pz? Śmierć - czar Death rzucany jest we wszystkich przeciwników, których poziom określany jest liczbą podzielną przez liczbę podaną w ataku. Początkowo liczba ta wynosi 5 i zmniejsza się wraz ze stratami w HP u Quistis.
Czarna Dziura - Degenerator - zaatakowany wróg wynosi się natychmiast z walki (działa tylko na normalne potwory, wyłączając Kaktuara oraz Vysage i jego ręce);
Wodny Kryształ - Wodny Oddech - atak żywiołem wody we wszystkich przeciwników;
Rakieta - Mikro Rakiety - mocny atak rakietami w jednego wroga;
Ogień Grecki - Karabin Maszynowy - również mocny atak w jednego wroga;
Tajemniczy Płyn - Kwas - statusy Poison i Silence zostają nałożone na zaatakowanego przeciwnika;
Piekielny Kieł - Ogniowy Oddech - atak żywiołem ognia na wszystkich przeciwników;
Macka Malboro - Nieświeży Oddech - nakłada różne negatywne statusy na wszystkich wrogów;
Lek Szeptu - Biały Wiatr - odnawia HP całej drużyny o tyle, ile wynosi różnica między obecną liczbą HP Quistis a maksymalną;
Działo Laserowe - Laser Samokierujący - bardzo mocny atak w jednego przeciwnika;
Osłona - Potężna Ochrona - nakłada na drużynę różne czary, takie jak Shell, Protect, Float, Haste i Aura;
Trotyl - Bomba Promieniowa - laserowy atak we wszystkich wrogów;
Ciemna Materia - Pulsujące Uderzenie - bardzo mocny atak we wszystkich przeciwników, potrafi zabrać dużo ponad 9999 HP.

Karta

Kartę Quistis mają członkowie "Trepów" - ciemnoskóry student siedzący w kafeterii oraz dwie studentki w klasie na drugim piętrze w Ogrodzie Balamb.

Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 105 gości oraz 0 użytkowników.