Rybacki Horyzont

Nasze projekty




Rybacki Horyzont (Fisherman Horizon) to wyjątkowo oryginalne miejsce. Lokacja ta jest umiejscowiona na wodzie, mniej więcej w połowie mostu łączącego dwa największe kontynenty. Miasteczko ma kształt koła, a raczej ogromnego błękitnego talerza. Po raz pierwszy pojawiamy się w nim zaraz po uratowaniu Ogrodu Balamb przed rakietami (dysk 2). To tu właśnie dryfujący Ogród zatrzymał się, powodując spory zamęt.

Miejsce to jest wyraźnie zaniedbane, a jednak przytulne. Przerdzewiałe konstrukcje i stare tory kolejowe dodają mu uroku. Mieszkańcy interesują się przede wszystkim rybołówstwem. Najciekawszym tubylcem jest bez wątpienia Wielki Mistrz Rybacki, któremu przeszkodził nadpływający Ogród Balamb. Można z nim później porozmawiać - łowi ryby na najbardziej wysuniętym krańcu metalowej konstrukcji, do którego można się dostać, schodząc po długiej drabinie. Od rybaka będzie można otrzymać "Nie do wiary" nr 3, a także dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy.


Oprócz tego w mieście jest sklep z bronią i hotel, który wygląda jak rupieciarnia. W hotelu można także kupić przedmioty oraz poczytać kilka ciekawostek w komputerze. Idąc torami do samego końca, znajdziesz warsztat mechanika, a po prawej opuszczoną stację kolejową. Idąc w dół po wielkim talerzu, dostaniesz się do domu tutejszego wodza, którym jest burmistrz Dobe. To zatwardziały pacyfista, któremu twoja wizyta będzie wybitnie nie na rękę.

Punkty czerpania: Regen, Shell, Haste, Ultima (jednorazowy, ukryty)
Punkt zapisu: przy torach


Znaczenie w grze: Będziesz częstym gościem Rybackiego Horyzontu, czy się to komuś podoba, czy nie. Na szczęście mieszkańcy szybko cię zaakceptują i przestaną traktować jak intruza. A, bądź co bądź, mają do tego prawo - nagłe wtargnięcie Ogrodu Balamb narobiło im sporo kłopotów.

W tym miejscu także odbędzie się tak długo planowany przez Selphie koncert. Najpierw Irvine będzie wybierał instrumenty - w tym momencie warto na chwilę przerwać grę i zajrzeć do mechanika, u którego dostaniesz kilka sztuk dobrej amunicji. Mechanik pomoże również później przekonać artystę z Shumi, żeby zabrał się do pracy. Wreszcie tutaj Squall rozpocznie swoją długą wędrówkę do Esthar (dysk 3), z której powróci już Ragnarokiem. Od tej pory Ogród będzie tutaj zacumowany na stałe, a ty będziesz się mógł do niego dostać, lądując Ragnarokiem na talerzu.

Warto zatem zabawić tutaj dłużej, wykorzystując i tak obowiązkowe wizyty. Nie zapomnij wykonać zadania ze starym rybakiem, a także zagrać w karty z burmistrzem Dobe, który ma kartę Quezacotla.

Emoonia



Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 50 gości oraz 0 użytkowników.