Wreszcie stanąłeś oko w oko z ostatecznym wrogiem w grze. Do tej walki Artemizja sama wybierze sobie drużynę, zatem wiele zależy tutaj od szczęścia. Czarownica ma spory arsenał ataków, z których jeden powinien wyglądać znajomo - Maelstrom, którym wcześniej poczęstowała cię Edea. Zaklęcie to odbiera ok 66% HP, nakłada także status Klątwa, a Artemizja stosuje je dość regularnie, zatem zaraz po nim ulecz się koniecznie. Ponadto czarownica może stosować ataki statusowe oraz kraść od ciebie magię, od razu po 100 sztuk. Nie jest jednak bardzo trudna do pokonania, o ile zdasz się na limity i będziesz pilnował swojego HP. Nie myśl jednak, że wygrana z nią oznacza twoje zwycięstwo, gdyż Artemizja ma w zanadrzu coś jeszcze. Kiedy ją wystarczająco osłabisz, przyzwie swojego GFa, którym będzie Griever. Opis z czaru Scan: Czarownica próbująca zmienić świat poprzez kompresję czasu i przejęcie mocy wszystkich czarownic. |
Artemizja (pierwsza forma) [Ultimecia]
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Potwory