Wreszcie stanąłeś oko w oko z ostatecznym wrogiem w grze. Do tej walki Artemizja sama wybierze sobie drużynę, zatem wiele zależy tutaj od szczęścia. Czarownica ma spory arsenał ataków, z których jeden powinien wyglądać znajomo - Maelstrom, którym wcześniej poczęstowała cię Edea. Zaklęcie to odbiera ok 66% HP, nakłada także status Klątwa, a Artemizja stosuje je dość regularnie, zatem zaraz po nim ulecz się koniecznie. Ponadto czarownica może stosować ataki statusowe oraz kraść od ciebie magię, od razu po 100 sztuk. Nie jest jednak bardzo trudna do pokonania, o ile zdasz się na limity i będziesz pilnował swojego HP. Nie myśl jednak, że wygrana z nią oznacza twoje zwycięstwo, gdyż Artemizja ma w zanadrzu coś jeszcze. Kiedy ją wystarczająco osłabisz, przyzwie swojego GFa, którym będzie Griever.
Opis z czaru Scan: Czarownica próbująca zmienić świat poprzez kompresję czasu i przejęcie mocy wszystkich czarownic.
Punkty AP po wygranej walce: 0 |
Prawdopodobieństwo otrzymania przedmiotu po walce: 0% |
Prawdopodobieństwo ukradnięcia przedmiotu: 0% |
|
Czary do czerpania |
Poziomy od 1 do 19: | Haste | Slow | Reflect | Demi |
Poziomy od 20 do 29: | Haste | Slow | Reflect | Demi |
Poziomy od 30 do 100: | Haste | Slow | Reflect | Demi |
|
Przedmioty po wygranej |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Przedmioty do wykradnięcia |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Ochrona przed żywiołami |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: 200% normalnych obrażeń |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Odporność na żywioł, brak absorpcji |
|
Ochrona przed anomaliami statusu |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : 0% |
|
|