Strona główna

Nasze projekty

Mimo, że najnowsze dzieło MMO od Square Enix miało już swoją premierę to firma nie ustaje w promowaniu i rozbudowywaniu świata Eorzei. Ciągle pojawiają się nowe aktualizacje, które nie tylko optymalizują kod gry ale też dodają mnóstwo interesujących możliwości. W najnowszym patchu opatrzonym numerkiem 2.3 i podtytułem Defenders of Eorzea mamy do czynienia z największą ilością zmian, jakie do tej pory wprowadzono do gry. Rozszerzenie będzie można pobrać już 8 lipca i będzie ono zawierać między innymi:

-nową lokację o nazwie Frontline, która pozwoli na starcie między sobą do trzech, ośmioosobowych drużyn,
-kolejne poziomy Kryształowej Wieży, gdzie na jej szczycie będziemy mogli zmierzyć się z Lordem Xande (cały dungeon nawiązuje do Final Fantasy III),
-możliwość starcia z legendarnym Ramuhem, który będzie głównym bossem w tym rozszerzeniu,
-trudniejsze wersje instancji Tam-Tara Deepcroft i Stone Vigil,
-możliwość hodowli Chocobo,
-nowe rodzaje ekwipunku.

Dodaj komentarz

Witamy w Centrum Treningowym Ogrodu Balamb.
Wybierz przeciwnika z menu u góry, aby dowiedzieć się więcej na jego temat. Jeżeli nie wiesz jeszcze, jak odczytywać informacje ze stron bestiariusza, oto legenda:

Grafika, nazwa, opis oraz opis z czaru Scan:

Miejsce na opis potwora + opis z czaru Scan

Punkty AP do zdobycia, całkowite prawdopodobieństwo otrzymania przedmiotu po walce oraz całkowite prawdopodobieństwo ukradnięcia przedmiotu:
 Punkty AP po wygranej walce:  2 
 Prawdopodobieństwo otrzymania przedmiotu po walce:  75% 
 Prawdopodobieństwo ukradnięcia przedmiotu:  50% 
Czary do czerpania na poszczególnych poziomach przeciwnika.
Na tym przykładzie widać, że po awansie Kuroliszka na 20 poziom, zamiast Thunder można od niego zaczerpnąć Thundara oraz kolejny czar, Break:

 Czary do czerpania 
 Poziomy od 1 do 19: 
 Thunder 
 - 
 - 
 - 
 Poziomy od 20 do 29: 
 Thundara 
 Break 
 - 
 - 
 Poziomy od 30 do 100: 
 Thundaga 
 Break 
 - 
 - 
Przedmioty do otrzymania po walce. Tak samo jak w przypadku czarów, dla różnych poziomów są one różne. Wartość przed "x" oznacza ilość sztuk danego przedmiotu. Prawdopodobieństwo kolumn oznacza, które przedmioty można otrzymać najczęściej, a które najrzadziej. Podany procent prawdopodobieństwa jest częścią składową całkowitego prawdopodobieństwa otrzymania przedmiotu, a więc w tym przypadku, szansa na otrzymanie jednego Odłamka Rafy na poziomach od 1 do 19, jest równa 0,75*0,7 => 52,5%:
 Przedmioty po wygranej 
 Prawdopodobieństwo kolumn: 
 70% 
 20% 
 6% 
4% 
 Poziomy od 1 do 19: 
 1 x Odłamek Rafy 
 1 x Kogucie Pióro 
 1 x Kogucie Pióro 
 1 x Kogucie Pióro 
 Poziomy od 20 do 29: 
 1 x Kogucie Pióro 
 1 x Odłamek Rafy 
 1 x Skała Magmowa 
 1 x Skała Magmowa 
 Poziomy od 30 do 100: 
 2 x Kogucie Pióro 
 2 x Skała Magmowa 
 3 x Kogucie Pióro 
 3 x Skała Magmowa 
Przedmioty do ukradnięcia w trakcie walki. Prawdopodobieństwo należy liczyć tak samo, jak w przypadku przedmiotów otrzymywanych po wygranej walce:
 Przedmioty do wykradnięcia 
 Prawdopodobieństwo kolumn: 
 70% 
 20% 
 6% 
4% 
 Poziomy od 1 do 19: 
 1 x Kogucie Pióro 
 1 x Kogucie Pióro 
 1 x Kogucie Pióro 
 1 x Kogucie Pióro 
 Poziomy od 20 do 29: 
 2 x Kogucie Pióro 
 2 x Kogucie Pióro 
 2 x Kogucie Pióro 
 2 x Kogucie Pióro 
 Poziomy od 30 do 100: 
 4 x Kogucie Pióro 
 4 x Kogucie Pióro 
 4 x Kogucie Pióro 
 4 x Kogucie Pióro 
Ochrona przeciwnika przed żywiołami. Najedź myszką na konkretną ikonkę, aby dowiedzieć się, co to za żywioł:
 Ochrona przed żywiołami 
 : Normalne obrażenia 
 : Normalne obrażenia 
 : Odporność na żywioł, brak absorpcji 
 : Normalne obrażenia 
 : Odporność na żywioł, brak absorpcji 
 : 250% normalnych obrażeń 
 : Normalne obrażenia 
 : Normalne obrażenia 
Ochrona przeciwnika przed anomaliami statusu. Najedź myszką na konkretną ikonkę, aby dowiedzieć się, co to za anomalia statusu. "X" oznacza pełną odporność, a 100% oznacza pełną odporność w przypadku jednakowego współczynnika Luck u drużyny i u przeciwnika. Poniżej Kuroliszek ma 20% odporność przed uśpieniem, co oznacza, że rzucając czar Sleep, uśpimy Kuroliszka w 80% przypadków:
 Ochrona przed anomaliami statusu 
 : 40%  |  : X  |  : X  |  : 20%  
 : 20%  |  : 40%  |  : 30%  |  : 20%  
 : 0%  |  : 10%  |  : 50%  |  : 0%  
 : 0%  |  : 90%  |  : X  |  : 0%  
 : 30%  |  : 0%  |  : 20%  |  : 0%  

Do mapy z miejscami występowania przeciwnika, legenda podana jest zawsze pod samą mapą.

Moduł, dzięki któremu sprawdzisz, jakie wartości ma (lub miałby, bowiem nie ma ograniczenia przy wybieraniu poziomu) dany przeciwnik przy podanym poziomie. Moduł pokazuje wartości HP, Str, Vit, Mag, Spr, Spd, Eva, otrzymywane punkty EXP oraz dodatkowe punkty EXP otrzymywane przez postać/GFa, który zadał ostateczny cios.

Aby wyliczyć te informacje, należy podać trzy rzeczy - poziom potwora, średni poziom postaci w drużynie (średnia arytmetyczna) oraz poziom postaci wykonującej ostateczny cios:

Po wybraniu odpowiednich liczb należy nacisnąć przycisk "wyślij". Strona się przeładuje i w miejscu tego modułu pojawią się szukane informacje.
Aby ponownie pojawiły się pola do wpisywania poziomu itd., należy wejść na stronę ponownie, za pomocą menu na górze strony.

Dodaj komentarz
Opisy postaci:
Cid Kramer  Edea Kramer  Ellone  Fujin i Raijin
Irvine Kinneas  Kiros Seagill  Laguna Loire  Quistis Trepe
Rinoa Heartilly  Seifer Almasy  Selphie Tilmitt  Squall Leonhart
Ward Zabac  Zell Dincht

Teorie i ciekawostki dotyczące gry:
Rinoa a Artemizja - artykuł o pierwszej, najbardziej znanej teorii dotyczącej FF8. Co łączy Rinoę i Artemizję (Ultimecję)? Przekonajcie się sami.

Mroczna tajemnica <!-- google_ad_section_start -->Final Fantasy<!-- google_ad_section_end --> VIII - artykuł traktujący o niejasnych powiązaniach Squalla i Rinoi oraz o sprawach, które umknęły angielskiemu graczowi, ze względu na błędy tłumaczenia (!). Usiądź wygodnie!

Ukryte lokacje w <!-- google_ad_section_start -->Final Fantasy<!-- google_ad_section_end --> VIII - zobacz, jakie skarby schowali przed tobą twórcy Final Fantasy VIII ;)


Porady do gry:
Tabela optymalizacji podłączania GFów  Bronie  Czasopisma  Przedmioty
Pomoc techniczna  Magia  Podłączanie magii  Używanie magii
Opisy lokacji

- opisy wszystkich GFów dostępnych w grze.

- opisy wszelkich zdolności, jakich można nauczyć GFy.

Dodaj komentarz

Jeśli chcesz poznać grę Final Fantasy VIII od innej strony, niż już znasz, zapraszamy do czytania:

Rinoa a Artemizja
Rinoa a Artemizja, to artykuł o pierwszej, najbardziej znanej teorii dotyczącej FF8. Co łączy Rinoę i Artemizję (Utlimecję)? Przekonajcie się sami.


Mroczna tajemnica Final Fantasy VIII
Mroczna tajemnica Final Fantasy VIII, to artykuł traktujący o niejasnych powiązaniach Squalla i Rinoi oraz o sprawach, które umknęły angielskiemu graczowi, ze względu na błędy tłumaczenia (!). Usiądź wygodnie!


Ukryte lokacje w FF8
Ukryte lokacje w FF8 - jeśli nie masz pojęcia, skąd pochodzi grafika powyżej, to jeszcze nie wiesz, jakie skarby kryje przed tobą Final Fantasy VIII ;)


Dodaj komentarz

Zapraszam do zapoznania się z lokacjami z gry Final Fantasy 8. Oto one, w kolejności alfabetycznej:


Baza Rakietowa



Dom Edei



Głębinowe Centrum Badawcze



Grobowiec Nieznanego Króla



Jaskinia Ognia



Księżycowe Wrota



Laboratorium Obłąkanej Pandory



Miasto Balamb



Miasto Deling



Miasto Dollet



Miasto Esthar



Miasto Timber



Obłąkana Pandora



Ogród Balamb



Ogród Galbadia



Ogród Trabia



Punkt Łez



Pustynne Więzienie



Ruiny Centry



Rybacki Horyzont



Statek Ragnarok



Wioska Shumi



Wioska Winhill



Zamek Artemizji


Dodaj komentarz
Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 251 gości oraz 0 użytkowników.