- Posty: 10
- Otrzymane podziękowania: 0
patch "utrudniający"
- Srakamen
- Autor
- Wylogowany
- Skrzydlik
-
Mniej
Więcej
2009/03/17 11:44 #2156
przez Srakamen
Użytkownik Srakamen stworzył temat: patch "utrudniający"
Lepiej zróbcie do tego patch który niweluje limity leveli bohaterów i ich statystyk bo te ograniczenia są żenujące w tej grze ;p
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Robin
-
- Wylogowany
- Ifryt
-
2009/03/17 12:09 #2157
przez Robin
Użytkownik Robin odpisał na temat: patch "utrudniający"
Ale o jakie limity leveli i statystyk bohaterów Ci chodzi?
Że nie mogą mieć więcej niż setny poziom i wartości większej dla statystyki niż 255?
To jest żenujące?
Tak jest chyba w każdym standardowym Finalu




Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Srakamen
- Autor
- Wylogowany
- Skrzydlik
-
Mniej
Więcej
- Posty: 10
- Otrzymane podziękowania: 0
2009/03/19 13:27 #2190
przez Srakamen
Użytkownik Srakamen odpisał na temat: patch "utrudniający"
no i te ograniczenia są błędem. Skoro mogliście zrobić patch utrudniający możecie też zrobić patch znoszący limity leveli i statystyk prawda ?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Robin
-
- Wylogowany
- Ifryt
-
2009/03/19 13:51 #2191
przez Robin
Użytkownik Robin odpisał na temat: patch "utrudniający"
Takie limity są w każdym Finalu. Mało tego, nie znam gry RPG, w której by nie było limitu poziomu postaci czy też limitu statystyk. Dzięki temu gry są dobrze wyważone.
Jakbyś miał Squalla na 300 poziomie i miałby on 1500 STR, to zabierałoby jednym cięciem 5 milionów HP i każdy potworek szedłby do piachu. Jaka by była w tym przyjemność? To jak granie w God Mode.
Ponadto nie da się zmienić wszystkiego. To jest ograniczenie czysto programistyczne i musiałoby się mieć kod źródłowy gry, żeby coś takiego zmienić. Napisz do Square
Jakbyś miał Squalla na 300 poziomie i miałby on 1500 STR, to zabierałoby jednym cięciem 5 milionów HP i każdy potworek szedłby do piachu. Jaka by była w tym przyjemność? To jak granie w God Mode.

Ponadto nie da się zmienić wszystkiego. To jest ograniczenie czysto programistyczne i musiałoby się mieć kod źródłowy gry, żeby coś takiego zmienić. Napisz do Square

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- DuszaSpc
- Wylogowany
- Skrzydlik
-
Mniej
Więcej
- Posty: 2
- Otrzymane podziękowania: 0
2010/10/30 14:08 #5359
przez DuszaSpc
Użytkownik DuszaSpc odpisał na temat: patch "utrudniający"
o ile dobrze wiem to w finalu 8 hp i sila potworow zalezala wlasnie od lvl postaci, wiec majac 300 lvl potwory mialy by tez 300 lvl i tez byly by bardzo silne
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- lena163
-
- Wylogowany
- Jednorożec
-
- R
Mniej
Więcej
- Posty: 65
- Oklaski: 4
- Otrzymane podziękowania: 0
2010/10/30 14:53 #5361
przez lena163
Użytkownik lena163 odpisał na temat: patch "utrudniający"
A co za róznica czy bohater i potwór ma 99 lv czy 300? Siła postaci i potwora byłaby nadal w tych samych proporcjach i niczego by to nie utrudniło. Zresztą jaki jest sens wiecznego pakowania postaci? Jak widać ludziom nie da się dogodzić.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- DrewniaQ
-
- Wylogowany
- Walcząca Triada
-
- Chaotic Neutral
Mniej
Więcej
- Posty: 815
- Oklaski: 31
- Otrzymane podziękowania: 2
2010/10/30 15:05 #5362
przez DrewniaQ
Użytkownik DrewniaQ odpisał na temat: patch "utrudniający"
To ja mam inne pytanie. Poza pierwszym testem patcha nie miałem z nim później wiele wspólnego. Czy patch będzie też w wersji na PSone? Bo chciałbym tak zupgrade'owac moja wersję z PSone i przerzucić ja sobie na PSP

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Robin
-
- Wylogowany
- Ifryt
-
2010/10/30 19:41 #5364
przez Robin
Użytkownik Robin odpisał na temat: patch "utrudniający"
Tak, nowa (poprawiona) wersja patcha utrudniającego będzie też w wersji na PlayStation.
Opublikuję ją razem z poprawionym spolszczeniem (na PC i PSX) i z łatką na PSX włączającą rzeczy, które można otrzymać za pomocą PocketStation
Opublikuję ją razem z poprawionym spolszczeniem (na PC i PSX) i z łatką na PSX włączającą rzeczy, które można otrzymać za pomocą PocketStation

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- DrewniaQ
-
- Wylogowany
- Walcząca Triada
-
- Chaotic Neutral
Mniej
Więcej
- Posty: 815
- Oklaski: 31
- Otrzymane podziękowania: 2
2010/10/30 20:49 #5365
przez DrewniaQ
Użytkownik DrewniaQ odpisał na temat: patch "utrudniający"
A jakaś przybliżona data wypuszczenia patchów? 
Nie spieszy mi się, FFVIII do przejścia mam zaplanowane na nieco późniejszy termin

Nie spieszy mi się, FFVIII do przejścia mam zaplanowane na nieco późniejszy termin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
- Robin
-
- Wylogowany
- Ifryt
-
2010/10/30 22:14 #5366
przez Robin
Użytkownik Robin odpisał na temat: patch "utrudniający"
Same spolszczenia już leżą zaktualizowane na moim dysku (w tym wersja PC nie gubi kart, a wersja na PSX nie wywala się na Tutorial->Informacje), patch utrudniający jest gotowy do wersji na PC, więc myślę, że jakoś do 2 tygodni.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.