Jeden ze strażników w Zamku Artemizji. Najpierw pojawi się głowa i dwie ręce, skład znany m.in. z Wielkiego Słonego Jeziora. Po zabiciu ich pokaże się wreszcie reszta ciała. Nie jest imponująco silna, ale potrafi zirytować swoimi kontratakami, potrafi także nakładać na drużynę status Klątwa.
Opis z czaru Scan: Wielki potwór, lecz zwykle używa magii. Fizyczne ataki go złoszczą i może odpowiadać kontrą.
Punkty AP po wygranej walce: 30 |
Prawdopodobieństwo otrzymania przedmiotu po walce: 99% |
Prawdopodobieństwo ukradnięcia przedmiotu: 0% |
|
Czary do czerpania |
Poziomy od 1 do 19: | Bio | Quake | Reflect | Cerberus |
Poziomy od 20 do 29: | Bio | Quake | Reflect | Cerberus |
Poziomy od 30 do 100: | Bio | Quake | Reflect | Cerberus |
|
Przedmioty po wygranej |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii |
Poziomy od 20 do 29: | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii |
Poziomy od 30 do 100: | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii | 1 x Naramiennik Magii |
|
Przedmioty do wykradnięcia |
Prawdopodobieństwo kolumn: | 70% | 20% | 6% | 4% |
Poziomy od 1 do 19: | - | - | - | - |
Poziomy od 20 do 29: | - | - | - | - |
Poziomy od 30 do 100: | - | - | - | - |
|
Ochrona przed żywiołami |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
: Normalne obrażenia |
|
Ochrona przed anomaliami statusu |
: 80% | : X | : X | : X |
: X | : X | : 50% | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : X |
: X | : X | : X | : 0% |
|
|