Druga płyta

Nasze projekty

Spis treści

 

Ogród Trabia

To miejsce jest szczególnie ważne dla Selphie. Znajdziesz je na północy, miedzy górami kontynentu Trabia. Już od samego początku widać, że jest w tragicznym stanie po celnym ataku rakietowym. Porozmawiaj z Selphie, która powie, że zaraz do was dołączy. Możesz zajrzeć w każdy dostępny kąt Ogrodu, czekają tu m.in. sierpniowy magazyn o broniach i punkt czerpania z czarem Aura na scenie z wbitą rakietą. Idąc w lewo od sceny, znajdziesz boisko do koszykówki, na którym spotkasz się z drużyną. Spróbuj wyjść, a dołączy do was Selphie. Czas na kilka kluczowych rozmów. Kiedy będziesz sterował Squallem, po prostu rozmawiaj z dziećmi i zejdź na plażę. Dowiesz się wreszcie wielu ważnych rzeczy. Po rozmowach zdecydujecie o następnym celu. Jest nim dom czarownicy Edei. Zanim tam się udasz, warto jeszcze tylko wrócić do Trabii i zagrać w karty z dziewczyną przy fontannie, która ma kartę Selphie. Załatw wszystko, co masz do zrobienia, ponieważ czeka cię teraz dość długi kawałek fabularny. Kiedy będziesz gotowy, ruszaj na południe.

Walka Ogrodów

Kiedy odnajdziesz Dom Edei, okaże się, że masz teraz co innego do roboty. Nad lasem w pobliżu zobaczysz Ogród Galbadia. Podleć w pobliże, a automatycznie znajdziesz się na mostku. Squall musi teraz ogłosić rozkazy dla mieszkańców Ogrodu. Cokolwiek powiesz, prawdopodobnie Nida stwierdzi, że rozkazów było za dużo/za mało, więc nie zawracaj sobie tym głowy. Zwołaj drużynę i rozdziel się. Najpierw zwiedź drugie piętro, powydawaj studentom polecenia i pogadaj z chłopcem przy sali lekcyjnej, a otrzymasz od niego Chatkę. Teraz biegnij na dziedziniec, gdzie spotkasz Zella i Rinoę. Potem wracaj na mostek. Pozostałą drużynę wyposaż w GFy, bo mogą trafić się walki z żołnierzami oraz trudniejszymi GIM52A. Biegnij w lewo i zobacz, co przytrafi się Rinoi. Uszczuplonym składem wracaj do bramy głównej. Wybierz, kto pójdzie ze Squallem i biegnij do sali na drugim piętrze pomóc zaatakowanym uczniom (prosta walka z czterema spadochroniarzami). Po walce biegnij znów na mostek i porozmawiaj ze wszystkimi. Squall wygłosi pokrzepiającą mowę i samotnie wyruszy na pomoc Rinoi. Na drugim piętrze będziesz musiał najpierw przywołać do porządku małego chłopca, a potem stoczyć powietrzną walkę ze spadochroniarzem. Wybierz najpierw trzecią, a następnie drugą opcję, żeby znaleźć się na zewnątrz. W walce będziesz mieć do wyboru trzy komendy - kopniak, uderzenie pięścią oraz blok. Jeżeli kilkakrotnie zablokujesz atak przeciwnika, będziesz mógł użyć specjalnego ciosu. Możesz jednak poradzić sobie także bez niego. Jeżeli zawiedziesz, nic się nie stanie, możesz próbować wielokrotnie, a także wybrać opcję z dodatkowym HP. W końcu pokonasz żołnierza i razem z Rinoą znajdziesz się przy Ogrodzie Galbadia. Kilka rozmów i Ogród stoi przed tobą otworem.

Ogród Galbadia

Gdzieś tutaj ukrywa się Edea z Seiferem. Musisz ich odnaleźć, ale nie będzie to takie proste. Najpierw musisz dostać trzy karty otwierające zablokowane drzwi. Mają je studenci pochowani w róznych pomieszczeniach. Bądź czujny, bo w Ogrodzie możesz natrafić na różne potwory, te znane z Deling (Ciarka), a także te z kontynentu Centra (Ursus, Stężec). Idź najpierw w prawo, następnie schodami na drugie piętro, miń Fujin i Raijina i idź w lewo. Tam wejdź w drzwi po prawej, gdzie ukrywa się student z pierwszą kartą. Następnie wróć się tam, skąd przyszedłeś i tym razem idź dwa razy w lewo. Miń lodowisko i wejdź w prawe drzwi, na korytarzu wybierając również salę po prawej. Tam stoi drugi student. Po otrzymaniu drugiej karty idź znowu do miejsca, gdzie stoją przyjaciele Seifera, miń ich i udaj się na trzecie piętro. Przez boisko dostań się do głównego holu. Zapewne zauważysz wielką trójgłową bestię wijącą się na środku. To Cerber, GF i zarazem boss nieobowiązkowy, którego warto pokonać. Zrób to, a następnie skieruj się w lewo. Tam, w sali po lewej stronie stoi studentka z ostatnią kartą. Teraz musisz się już tylko udać do windy, którą powinieneś kojarzyć z twojej pierwszej wizyty w Ogrodzie - znajduje się na lewo od recepcji na drugim piętrze. Zapisz grę i przygotuj się na kolejną prostą walkę z Seiferem. Po niej pozostaje ci już tylko szukać Edei. Zjedź windą na dół, miń recepcję i idź cały czas na prawo, aż znajdziesz się w ciemnym pomieszczeniu. Chwila uprzejmości i pora na walkę z osłabionym Seiferem. Dopiero, gdy pokonasz biedaka, będziesz mógł zmierzyć się z Edeą. Pamiętaj, by zabrać jej Aleksandra, atakuj fizycznie i lecz się z statusów, kiedy trzeba. Po walce nastąpi kilka tajemniczych wydarzeń, aż w końcu ekran zrobi się ciemny i gra zażąda trzeciej płyty.

Donacja Discord
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kto jest online

Odwiedza nas 66 gości oraz 0 użytkowników.